Klantenservice


Heb je vragen over onze producten of een levering kan je contact met ons opnemen via het contactformulier, mail of telefoon.


Betaling

Via onze webshop is het mogelijk om een betaling uit te voeren vanaf alle grote banken in Nederland, door middel van iDeal. Daarbij bieden we mogelijkheden om te betalen via overboeking, creditcard, Bancontact/Mister Cash of zelfs op afspraak via PIN. Wanneer je niet de mogelijkheid hebt om op de aangeboden manieren te betalen kan je het beste contact met ons op nemen via info@ecozo.nl.

Veilig winkelen

EcoZo doet er alles aan om transacties veilig te laten verlopen, daarnaast hechten we veel waarde aan een goede service en after-sales support. Om die reden dragen we het keurmerk van Stichting WebwinkelKeur, een van de weinig keurmerken waarin de waardering van de klant centraal staat. Het delen van ervaringen is een stuk veelzeggender dan een willekeurig plaatje van een keurmerk en we moedigen onze klanten dan ook aan om een review achter te laten na een bestelling.

Vragen of contact

Je kunt ons eenvoudig bereiken via onderstaande gegevens. Verkoop van onze producten vindt alleen plaats via de online shop.

Ons adres:

EcoZo
Hendrik Figeeweg 5L
Unit 12 rood
2031 BJ  Haarlem

Een aankoop retour sturen?
Lees hier hoe je je aankoop kunt retourneren.

EcoZo:

KvK: 53367723
Rekeningnummer: NL60 RABO 0159 1611 34

Betalen vanuit het buitenland?
Swift - BIC: RABONL2U
IBAN: NL60 RABO 0159 1611 34

Via het contactformulier kan je eenvoudig contact ons opnemen. Wanneer we je vraag hebben ontvangen zullen we zo snel mogelijk antwoorden. Onze leveringsvoorwaarden kan je hier vinden.