Veel gestelde vragen

Winkelen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Je bestelling wordt binnen een dag geleverd bij je thuis, mits besteld op werkdagen voor 16.00 uur. Je ontvangt een e-mail van PostNL zodra je bestelling verzonden is.

Wie verstuurd mijn bestelling?

Ecozo verpakt en verzendt zelf alle bestellingen met zorg. PostNL verzorgt voor ons de levering aan huis. Heb je vragen over je bestelling dan kan je het beste contact opnemen via mail of ons contactformulier.

Hoe kan ik een vraag stellen over mijn bestelling?

Je kunt ons eenvoudig bereiken via mail of het contactformulier. Verkoop van onze producten vindt alleen plaats via de online shop.

Betaling

Welke betaalmogelijkheden worden geboden?
Via onze webshop is het mogelijk om een betaling uit te voeren vanaf alle grote banken in Nederland, door middel van iDeal. Daarbij bieden we mogelijkheden om te betalen via overboeking en creditcard. Wanneer je niet de mogelijkheid hebt om op de aangeboden manieren te betalen kan je het beste contact met ons op nemen.
Is mijn betaling veilig?

Alle betalingen worden veilig geregeld via Omnikassa van de Rabobank. Je kiest bij iDeal voor het betalen via je eigen bank.

Bestelingen en retouren

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Om je bestelling te plaatsen, selecteer je het product of producten die je wilt kopen en voegt deze toe aan je winkelwagen. Vervolgens ga je naar afrekenpagina waar je je persoonlijke gegevens kunt invullen en betalen voor de bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Je hebt geen account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Het hebben van een account kan je daarentegen wel tijd besparen tijdens het bestellen, aangezien je adres- en betaalgegevens veilig worden opgeslagen voor toekomstige aankopen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja zeker kan dat. Zodra je pakket het magazijn van Ecozo heeft verlaten, ontvang je een e-mail met een track & trace link van PostNL. Deze track & trace code wordt geactiveerd wanneer je pakket is aangekomen bij PostNL. Via deze link kun je je pakket volgen.

Kan ik een product retourneren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je wilt retourneren/ruilen omdat het product niet bevalt of omdat je een andere kleur wenst, dan betaal je de retourkosten zelf. We vragen hiervoor begrip, omdat we als kleine winkel nog geen gratis retour kunnen aanbieden.

Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, 
zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Ecozo geretourneerd worden.

Bij een defect binnen de garantietermijn of een verzending waarbij onverhoopt wat mis is, ontvang je van ons een retourlabel waarmee je de zending kosteloos kan retourneren. Het retoursturen van de producten is voor eigen risico; we raden dan ook aan het retourproduct goed te verpakken en een track en tracecode te bewaren.
Om gebruik te maken van dit recht dien je altijd eerst contact met ons op te nemen met onze klantenservice via info@ecozo.nl. Je ontvangt dan informatie over de verdere procedure.

Heb je ons laten weten dat je je aankopen wilt retourneren dan zullen we uiterlijk binnen 14 dagen je aankoopbedrag terug te storten. Deze 14 dagen termijn gaat in op de dag dat je hebt aangegeven te willen retourneren. Na retourontvangst van je aankoop ontvang je het aankoopbedrag retour.

Updating…
  • Geen producten in de winkelwagen.
De waardering van www.ecozo.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.5/10 gebaseerd op 46 reviews.