Klantenservice, garantie en klachten

Heb je vragen over onze producten of een levering? Laat het ons weten en neem contact met ons opnemen via het contactformulier, mail of telefoon.

Betaling
Via onze webshop is het mogelijk om je bestelling te betalen vanaf alle grote banken in Nederland, door middel van iDeal. Daarbij bieden we mogelijkheden om te betalen via overboeking, creditcard of Bancontact/Mister Cash.

Veilig winkelen
Ecozo doet er alles aan om transacties veilig te laten verlopen, daarnaast hechten we veel waarde aan een goede service en after-sales support. Om die reden dragen we het keurmerk van Stichting WebwinkelKeur, een van de weinige keurmerken waarin de waardering van de klant centraal staat. Het delen van ervaringen is een stuk veelzeggender dan een willekeurig plaatje van een keurmerk en we moedigen onze klanten dan ook aan om een review achter te laten na een bestelling.

Vragen of contact
Je kunt ons eenvoudig bereiken via onderstaande gegevens. Verkoop van onze producten vindt alleen plaats via de online shop.

Garantie en klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ecozo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Ons adres:
Ecozo
Prinsenhil 29
4825AX Breda
KvK: 91873584

Een aankoop retour sturen?
Lees hier hoe je je aankoop kunt retourneren. Via het contactformulier kan je eenvoudig contact met ons opnemen. Wanneer we je vraag hebben ontvangen zullen we zo snel mogelijk antwoorden. Onze leveringsvoorwaarden kan je hier vinden.